Reklamačný poriadok
Dátum vzniku dokumentu: 11.12.2024
- Reklamáciu je možné uplatniť až po čiastočnom alebo úplnom odovzdaní diela.
- Reklamácie sú prijímané výhradne písomne, prostredníctvom vyplneného reklamačného protokolu zaslaného na adresu reklamacie@macekasyn.sk alebo poštou. Reklamačný protokol musí obsahovať podrobný a úplný popis vady z hľadiska dizajnu alebo funkčnosti a musí byť doplnený fotografiami alebo videozáznamom. Reklamácia musí obsahovať informácie o tom, ako vada vznikla, ako sa prejavila a aké sú prípadné ďalšie dôležité okolnosti.
- Reklamácia bude prijatá na posúdenie len v prípade, že sú poskytnuté všetky potrebné, presné a pravdivé informácie umožňujúce riadne a spravodlivé vyhodnotenie. Bez týchto informácií nebude posúdenie oprávnenosti reklamácie zahájené.
- O zahájení posúdenia reklamácie je klient písomne informovaný. Oznámenie obsahuje:
- dátum zahájenia posúdenia,
- popis náročnosti posúdenia,
- predpokladaný dátum vybavenia reklamácie v závislosti od náročnosti posúdenia.
- Klient dostane písomné „Rozhodnutie o reklamácii“:
- v prípade kladného stanoviska s plánom vybavenia reklamácie vrátane navrhovaného konečného termínu,
- v prípade záporného stanoviska s vysvetlením dôvodov zamietnutia reklamácie.
- Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote vrátane odstránenia vady. V prípade zložitejších reklamácií môže byť po dohode s klientom lehota vybavenia predĺžená, ako je uvedené v bode 5.
- Po vybavení reklamácie bude klient informovaný o výsledku buď písomne, alebo osobne. Vybavenie reklamácie bude potvrdené reklamačným protokolom.
- Ak bola reklamácia riadne vybavená, je klient povinný potvrdiť reklamačný protokol a odovzdať ho späť dodávateľovi.
Reklamačný formulár na stiahnutie (DOCX)
Reklamačný formulár na stiahnutie (PDF)