Reklamačný poriadok

Dátum vzniku dokumentu: 11.12.2024

  1. Reklamáciu je možné uplatniť až po čiastočnom alebo úplnom odovzdaní diela.
  2. Reklamácie sú prijímané výhradne písomne, prostredníctvom vyplneného reklamačného protokolu zaslaného na adresu reklamacie@macekasyn.sk alebo poštou. Reklamačný protokol musí obsahovať podrobný a úplný popis vady z hľadiska dizajnu alebo funkčnosti a musí byť doplnený fotografiami alebo videozáznamom. Reklamácia musí obsahovať informácie o tom, ako vada vznikla, ako sa prejavila a aké sú prípadné ďalšie dôležité okolnosti.
  3. Reklamácia bude prijatá na posúdenie len v prípade, že sú poskytnuté všetky potrebné, presné a pravdivé informácie umožňujúce riadne a spravodlivé vyhodnotenie. Bez týchto informácií nebude posúdenie oprávnenosti reklamácie zahájené.
  4. O zahájení posúdenia reklamácie je klient písomne informovaný. Oznámenie obsahuje:
    • dátum zahájenia posúdenia,
    • popis náročnosti posúdenia,
    • predpokladaný dátum vybavenia reklamácie v závislosti od náročnosti posúdenia.
  5. Klient dostane písomné „Rozhodnutie o reklamácii“:
    • v prípade kladného stanoviska s plánom vybavenia reklamácie vrátane navrhovaného konečného termínu,
    • v prípade záporného stanoviska s vysvetlením dôvodov zamietnutia reklamácie.
  6. Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote vrátane odstránenia vady. V prípade zložitejších reklamácií môže byť po dohode s klientom lehota vybavenia predĺžená, ako je uvedené v bode 5.
  7. Po vybavení reklamácie bude klient informovaný o výsledku buď písomne, alebo osobne. Vybavenie reklamácie bude potvrdené reklamačným protokolom.
  8. Ak bola reklamácia riadne vybavená, je klient povinný potvrdiť reklamačný protokol a odovzdať ho späť dodávateľovi.

Reklamačný formulár na stiahnutie (DOCX)
Reklamačný formulár na stiahnutie (PDF)